Regulamin korzystania ze strony i składania zamówień – DAVHON Meble
§1 Informacje ogólne
1. Właścicielem strony internetowej www.davhonmeble.pl jest DAVHON Meble – Pamela Ponitka, z siedzibą w Mąkoszyce 100A, 63-507 Kobyla Góra, NIP: 5140357897.
2. Strona umożliwia składanie zamówień na meble tapicerowane, w tym łóżka, materace, sofy, fotele i narożniki.
§2 Składanie zamówień
1. Zamówienia składane są za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej.
2. W celu realizacji zamówienia klient zobowiązany jest podać dane niezbędne do dostawy: imię, nazwisko, adres, numer telefonu oraz adres e-mail.
3. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
4. Po otrzymaniu złożeniu zamówienia Klient otrzymuje na podany przez siebie adres e-mail “Potwierdzenie przyjęcia zamówienia” wraz ze szczegółami zamawianego produktu/ów oraz opisem przebiegu dostawy. Informacja o przewidywanym terminie wyprodukowania zamawianego produktu/ów pojawia się w koszyku przed złożeniem zamówienia. Terminy te dostępne są również przy każdym z produktów pod przyciskiem “Dodaj do koszyka”.
§3 Płatność i dokumenty sprzedaży
1. Płatność za zamówienie realizowana jest gotówką przy odbiorze lub przelewem – zgodnie z ustaleniami indywidualnymi.
2. Domyślnie wystawiany jest paragon fiskalny.
3. Na życzenie klienta, po wcześniejszym zgłoszeniu, wystawiana jest faktura.
§4 Dostawa
1. Produkty dostarczane są na wskazany przez klienta adres, zgodnie z ustalonym terminem.
2. Koszt dostawy ustalany jest indywidualnie dla każdego z produktów i wyświetlany jest po wybraniu “Przesyłka kurierska za pobraniem”.
3. Klient ma obowiązek sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera. W razie stwierdzenia uszkodzenia, zalecane jest spisanie protokołu szkody.
4. W przypadku, gdy Klient potwierdził ustalony termin dostawy, a następnie nie odebrał przesyłki z własnej winy (brak obecności, brak kontaktu, rezygnacji z zamówienia po wcześniejszym potwierdzeniu dostawy), Sprzedawca ma prawo obciążyć Klienta kosztami poniesionego transportu. Koszty te odpowiadają rzeczywistym wydatkom Sprzedawcy związanym z organizacją dostawy i zwrotem przesyłki, a Klient zobowiązuje się je pokryć na wezwanie Sprzedawcy.
§5 Prawo odstąpienia od umowy oraz rezygnacji z zamówienia
1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu, bez podania przyczyny.
2. Odstąpienie od umowy wymaga złożenia oświadczenia przez Klienta drogą elektroniczną (na adres e-mail Sprzedawcy) lub w formie pisemnej.
3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w szczególności w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wykonany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
4. Zwrot środków następuje w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zwróconego towaru.
5. W przypadku produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie Klienta, realizacja zamówienia rozpoczyna się po jego złożeniu, co może wiązać się z poniesieniem przez Sprzedawcę określonych kosztów materiałowych i przygotowawczych.
6. Klient ma prawo do rezygnacji ze złożonego zamówienia bez ponoszenia kosztów w terminie 5 (pięciu) dni roboczych od dnia jego złożenia, o ile produkt nie został jeszcze wysłany.
7. W przypadku rezygnacji z zamówienia po upływie terminu wskazanego w ust. 6, a przed wysyłką produktu, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów poniesionych przez Sprzedawcę w związku z przygotowaniem realizacji zamówienia, w wysokości 15% wartości zamówionego produktu.
8. Wskazana kwota stanowi ryczałtowe pokrycie kosztów związanych m.in. z zakupem materiałów, przygotowaniem produktu do realizacji zamówienia oraz innymi kosztami operacyjnymi poniesionymi przez Sprzedawcę.
9. W przypadku zamówień z formą płatności „za pobraniem”, Sprzedawca ma prawo dochodzić należności, o których mowa w ust. 7, w drodze odrębnego wezwania do zapłaty.
§6 Reklamacje
1. Reklamacje należy zgłaszać mailowo na adres: bi***@*********le.pl
2. Reklamacja powinna zawierać: dane klienta, numer zamówienia, opis wady oraz zdjęcia.
3. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od ich otrzymania.
§7 Ochrona danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych klientów jest DAVHON Meble – Pamela Ponitka.
2. Dane przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji zamówienia i nie są udostępniane osobom trzecim, z wyjątkiem firm dostarczających towar.
3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.
4. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce prywatności.
§8 Postanowienia końcowe
1. DAVHON Meble zastrzega sobie prawo do zmiany treści regulaminu.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
3. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.